404 Not Found

Not Found

The requested URL /get_html.php was not found on this server.


Apache/2.2.3 (CentOS) Server at mumsai.axiologic.net Port 80

optiuni Optiuni

  • Acasa
  • Toate articolele
  • Vezi articole din:

optiuni Categorii


Inscriere stiri


Email:


recomandari Recomandari


ArticoleArticole


Cautare google

Google
Web
cure.ro
intrebare
 

Merele mâncate în timpul sarcinii sunt benefice pentru copii


mere, sarcina, astm, copii

Copiii ai căror mame au avut o dietă bogată în mere pe durata sarcinii prezintă un risc mai scăzut de a suferi de astm.

Proiectul Universităţii din Aberdeen are la bază 2000 chestionare referitoare la dieta viitoarelor mame, iar după cinci ani a fost investigată sănătatea copiilor acestora.

S-a constatat că acele mame care mâncaseră mai mult de patru mere pe săptămână aveau doar jumătate şanse de a avea un copil astmatic în comparaţie cu cele care mâncaseră mai puţine.

Studiul a fost prezentat la conferinţa Societăţii Americane de Studii Toracice.

Cercetătorii au descoperit de asemenea o legătură între cantitatea de peşte consumat în timpul sarcinii şi riscul de apariţie a eczemelor de piele alergice.

Femeile care au mâncat cel puţin o porţie pe săptămână din orice tip de peşte în timpul sarcinii prezintă şanse înjumătăţite de a avea copilul diagnosticat cu eczemă în primii cinci ani.

Nu există indicii ferme care să explice de ce merele şi peştele pot produce acest efect, niciun alt tip de alimente nu a putut fi identificat ca putând micşora riscul de cancer şi eczemă.

Totuşi, merele deja se ştie că influenţează sănătatea plămânilor când sunt consumate de adulţi, probabil datorită proprietăţilor antioxidante, iar uleiul de peşte în special datorită uleiurilor omega-3, care se presupune că sunt benefice sănătăţii.

Este totuşi foarte dificil să se descopere o legătură între dieta maternă şi sănătatea copilului din cauza numeroşilor altor factori care influenţează apariţia bolilor cum sunt astmul şi eczemele.

Echipa de la Aberdeen a studiat un grup de 2000 de femei care în urmă cu cinci ani şi-au monitorizat consumul de alimente în timpul sarcinii, iar apoi au permis cercetătorilor să vadă cum au evoluat copiii lor.

Proiectul, finanţat de organizaţia caritabilă Asthma UK, a identificat în trecut legături între consumul de vitamine în timpul sarcinii şi nivelurile scăzute de astm.

*

Navigare